....η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται!

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Πέμπτη, Αυγούστου 16, 2007

Η φαντασία της μοίρας

Και να που τα έφερε έτσι η ζωή και η καρδιά και αύριο θα πάω εγώ να δω από κοντά τη Ζέτα. Τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Δεν πάω εκδρομή όπως ήρθαν αυτοί. Εγώ πάω για λόγους καρδιάς κι ο Σταύρος θα μου πει αν είναι άρρωστη…
Πώς τα φέρνει έτσι η ζωή; Πόση φαντασία μπορεί να έχει ο συγγραφέας αυτός που λέγεται «μοίρα»; Πόση;

Φοβάμαι. Δεν ντρέπομαι να το πω. Θα πάω μόνη μου. Το απαίτησα.
Δείχνω δυνατή. Ξέρω πως θα λυγίσω και θα κλάψω. Αυτό δεν θέλω να δουν. Θέλω να φαίνεται σαν εκδρομή. Ανάλογα τα αποτελέσματα θα τους πω αν πέρασα καλά ή όχι. Δεν θέλω να τους αγχώνω προκαταβολικά. Ότι έγραψε η μοίρα δεν μπορώ να το αλλάξω. Ότι εξαρτάται από μένα όμως και ότι γράφω, μπορώ!
Ξέρω ότι μαζί μου θα έχω έναν Άγιο και θα είναι συνεχώς δίπλα μου!
Μου το είχε πει στο όνειρό μου… και στην πράξη… πέρσι.
Άγιο Εφραίμ τον λένε!
Μαζί θα πάμε. Σε λίγες ώρες. Δυο θα είναι οι γιατροί. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Κι αν…
"όλα για τους ανθρώπους είναι!"

ΤΙΤΛΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας