....η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται!

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Τετάρτη, Ιανουαρίου 24, 2007

Γιε μου....

Γιε μου....
Είν΄η αγάπη μου αβάσταχτη καλέ μου....
Γιε μου!
«Να ζήσεις γιε μου και Χρόνια Πολλά
Μεγάλος να γίνεις, με άσπρα μαλλιά
Παντού να σκορπίζεις της νιότης το φως
Και όλοι να λένε:
Να! Ένας σοφός!»
Γιε μου, να είσαι γερός παλικάρι μου! Δυνατός! Σιδερένιος! Ευτυχισμένος!Όλα τα κρυφά και φανερά όνειρά σου να πραγματοποιηθούν.
Εγώ πάντα τόσο κοντά, όσο και μακριά πρέπει να είναι η κάθε μάνα.
Η χαρά σου, χαρά μου γιε μου!
Οι αγωνίες σου πρώτα είναι δικές μου.
Τα όνειρά σου τα πολλαπλασιάζω.
Τα εμπόδια τα αφαιρώ.
Την αγάπη που σου ζητούσα, θα καταφέρω να την διαιρέσω κατά πολύ, για να την χαρίσεις στην κοπέλα της ζωής σου.
Αρκεί να σε κάνει ευτυχισμένο!
Γιε μου, πριν 21 χρόνια ακριβώς σαν σήμερα 17 Σεπτέμβρη 1985 ήρθες στη ζωή. Εγώ κινδύνεψα, αλλά είμαι πολύ τυχερή που έζησα και σε είδα να μεγαλώνεις. Μακάρι να ζήσω πολύ και να σε δω με άσπρα μαλλιά!
Γιε μου, συγνώμη που τελευταίως λείπω συχνά. Δεν σε παραμελώ. Το σπίτι μας φτιάχνω. Ετοιμάζω εγώ και τη δική σου φωλιά, στο χωριό. Μέσα στο βουνό και κοντά στη θάλασσα. Να ξεκουράζεται το μάτι σου και η ψυχή σου, όταν το χρειάζεσαι.
Να με βρίσκεις όταν θα λείπω, στην θέα της θάλασσας, στην αυλή με τις τριανταφυλλιές, τις ορτανσίες, τις καμέλιες, τις γαρδένιες και τα γιασεμιά. Στο τζάκι το χτιστό.....
Γιε μου, όλα θα πάνε καλά! Θα το δεις!
Χρόνια πολλά, γιε μου!
Να μ΄αγαπάς!
Να μου μιλάς....
Γιε μου, γέλα μου..... όπως όταν ήσουν μικρός.
Πάμε πάλι ένα ταξίδι με καράβι οι δυό μας;
Μη μου θυμώσεις που το έγραψα στο μπλογκ. Έχω πολλούς φίλους εδώ.
Να μου ζήσεις, γιε μου!
********
Η καρδιά της μάνας
Ένα παιδί, μοναχοπαίδι, αγόρι,
Αγάπησε μιας μάγισσας την κόρη.
-Δεν αγαπώ εγώ, του λέει παιδιά,
Μ΄αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου
Της μάνας σου να φέρεις την καρδιά,
Να ρίξω να τη φάει το σκυλί μου.
Τρέχει ο νιος, τη μάνα του σκοτώνει
Και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει
Και τρέχει να την πάει, μα σκοντάφτει
Και πέφτει ο νιος κατάχαμα με δαύτη.
Κυλάει ο γιος και η καρδιά κυλάει
Και την ακούσει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει η μάννα στο παιδί και λέει:
-Εχτύπησες, αγόρι μου;
..... και κλαίει
(Σίλερ, μετάφραση Άγγελου Βλάχου)

ΤΙΤΛΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας