....η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται!

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Κυριακή, Μαΐου 27, 2007

Συμπλήρωσα Α.Α.Ν. 39

Ανταπόκριση από Νοσοκομείο 39

Συμπλήρωσα

Κυριακή 6:10 π.μ.
Τα πουλιά ξυπνήσαν μα εγώ είμαι πολύ μελαγχολική. Άδικα τα κοράκια προσπαθούν να με ξεγελάσουν και να πάρω στα χέρια μου τη μηχανή.
Είμαι τόσο χάλια! Να σκεφτείς, κατά τις 4 με πήρε ο ύπνος. Πόναγε πολύ το κεφάλι μου, ήμουν και άυπνη τελείως χθες (τι να σου κάνει; οργανισμός είναι) και κοιμήθηκα μέχρι τις πεντέμιση. Ούτε τον Δημήτρη δεν ξύπνησα να πάει εγκαίρως στη δουλειά του.
Με ξύπνησε ένα κακό όνειρο. Όχι άλλη στεναχώρια, δεν θέλω! Συμπλήρωσα. Ήταν αποτέλεσμα της κακής ψυχολογίας; Δεν ξέρω κι ούτε θέλω να μάθω. Μόνο να το ξεχάσω.

7:15
Τελικά, δεν μπόρεσα να αντισταθώ….
Δεν φταίνε τα πουλάκια σε τίποτα. Χορεύουν για την Αμαλία και πρέπει να τα φωτογραφίσω!

ΤΙΤΛΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας