....η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται!

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007

Απόψε κερνάω!

Τετάρτη 24 Μαίου 2006

Απόψε θα 'θελα να μπορώ να ζωγραφίσω.
Να σας χαρίσω την ποιο όμορφη ζωγραφιά του κόσμου.
Αλήθεια, πέστε μου:
Πώς ζωγραφίζεται η ΧΑΡΑ;
Η συγκίνηση;
Το δάκρυ;
Η ικανοποίηση;
Η δικαίωση;
Φέρτε μου ρε παιδιά, μια φωτογραφία με Ουράνιο τόξο.
Έτσι θα ζωγράφιζα απόψε, αυτή τη στιγμή της ζωής μου.
Κρατώ στα χέρια μου ένα άπιαστο όνειρο ζωής.
Θέλω να κεράσω όλον τον κόσμο, μα δεν ξέρω πως.
Απόψε, σας παρακαλώ, φέρτε φωτογραφίες στη σελίδα μου να ομορφύνει.
Εγώ δεν ξέρω από υπολογιστές.
Καλοί μου φίλοι,
Στολίστε την σελίδα μου.
Γιορτάζω απόψε.
Δεν πάει γιορτή χωρίς εικόνες και οι εικόνες λένε, είναι όσο χίλιες λέξεις.
Και μία μου αρκεί.
Ποιος θα μου βρει ένα ουράνιο τόξο;

Απόψε....κεράστε με εσείς.
Θέλω να μεθύσω από χρώματα και λουλούδια.
Μεθύστε με και εγώ θα σας κερνάω όλη νύχτα με ευχές.
"Να βγαίνει στη ζωή σας κάθε μέρα κι ένα Ουράνιο τόξο".

ΤΙΤΛΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας