....η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται!

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Σάββατο, Μαρτίου 17, 2007

Η καρδιά και οι έννοιες της

30 /9/ 2006

Είδα την καρδιά της exilio και ζήλεψα....
Έχουμε τόσο πολύ συνδέσει την καρδιά με τον έρωτα και την αγάπη και έχουμε ξεχάσει ότι η καρδιά είναι το πιο σημαντικό όργανο του σώματός μας. Χωρίς αυτή δεν ζούμε.
Αφού είδα αυτή την κόκκινη καρδιά να την κρατούν παιδικά χεράκια στην exilio, ζήλεψα και πήγα στο googl να βρω κι εγώ καρδιές.
"Πες μου που πουλάν καρδιές, να σου πάρω μια...." που τραγουδούσε ο Μητροπάνος, κάποτε, έτσι κι εγώ. Πήγα και μόλις είδα και την φωτογραφία της καρδιάς στην πραγματική της έννοια, την τσίμπησα!
Θυμήθηκα μια μέρα που είχα ραντεβού σε κάποιον καρδιολόγο με τον πεθερό μου και δεν ξέραμε ακριβώς την διεύθυνσή του και ρώτησα έναν περιπτερά.
"Ξέρετε που είναι το ιατρείο του καρδιολόγου, τάδε;"
"Γιατί; Έχεις καρδιά;" ήταν το πρώτο που με ρώτησε!
"Και βέβαια έχω καρδιά!" του απάντησα.

Καρδιά λοιπόν= ή έρωτας ή άρρωστος!
Έτσι κατέληξε η έννοια της.

ΤΙΤΛΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας